Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

CUIR - Demo (2019)


Oι synth garage punx Cuir έρχονται από το βόρειο και παγωμένο, αλλά συνάμα παραθαλάσσιο κομμάτι της Γαλλίας. Το πρώτο που μου κίνησε την περιέργεια είναι το φουξ ωραίο εξώφυλλο με το glam
λογότυπο της μπάντας και το δεύτερο είναι  το δυνατό feedback που παίρνει ως τώρα από τα underground media. Η αλήθεια είναι ότι το demo αυτό, αν και κρατάει μόνο 8 λεπτά περίπου, μου έφτιαξε τη διάθεση. Δυνατό, γκαζιάρικο, synth punk με αρκετά garage στοιχεία, παθιασμένα φωνητικά, catchy μελωδίες και στίχους στα γαλλικά, που του δίνουν ένα μεγάλο συν κατά τη γνώμη μου και γιατί ταιριάζουν απίστευτα, αλλά και γιατί μου αρέσουν προσωπικά πολύ!
Θα σταθώ ιδιαίτερα στις fuzzy κιθάρες για το βάθος αλλά και τον καθαρό ήχο τους, στα έξυπνα synths που έχουν σημαντικό lead ρόλο και στα πολύ καλά φωνητικά. Επίσης μου άρεσαν τα lead σημεία τους  (κιθάρες και synths)  που σου δημιουργούν εναλλάξ και μπερδεμένα, συναισθήματα μελαγχολίας, χαράς, όρεξης για χορό, για ποτό, για ταχύτητα. Κατά κάποιο τρόπο έχει και μια soundtrack αισθητική ή τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ. Εξαιρετική τέλος είναι η παραγωγή που έχει όση βρώμα (ελάχιστη) απαιτείται, αναδεικνύοντας τον crunchy ήχο της κιθάρας σε κάποια σημεία και ισορροπεί τα synths με τα υπόλοιπα όργανα χωρίς να ακούγεται άθλιο, πράγμα λιγάκι δύσκολο. Στα συν επίσης η κονκάρδα των 7 Seconds που είναι στο perfecto του τύπου στο εξώφυλλο. Το άκουσα πάρα πάρα πολλές φορές, αν και η πρώτη ακρόαση ήταν λίγο "άβολη" καθώς αυτές οι μουσικές δεν είναι της αισθητικής μου. Ωστόσο κάτι μου έλεγε ότι έπρεπε να το προσέξω και πραγματικά άξιζε κάθε λεπτό από τις πολλές ακροάσεις που του έκανα.
Ν/Λ